Sephora Haul

img_3456

Když se ke mně doneslo, že Sephora konečně zasílá domů musela jsem si i já objednat můj nejoblíbenější make-up. A protože už jsem tam byla rozhodla jsem se přihodit do košíku i tak známou bázi (kterou jsem zkoušela poprvé).

Musím řící, že zasílání Sephory funguje vážně skvěle. Přihodili vzorečky jak slíbili a když jsem dostala balíček vyčarovalo mi to název na tváři (takže to splnilo účel). 😀

img_3459

Měla jsem tušení co od této báze čekat. Protože jí každý vychvaloval. Splnila moje očekávání. Krásně voní a její textura je příjemná což je to nejdůležitější. Určitě doporučuji pořídit, i když cena není zrovna malá.

img_3433

Dostala jsem vzorky 2 voňavek. Ta Lancome mně voní více, ale je to asi věc názoru. Coach New York (ta růžová, vlevo) voní příjemně, ale snadněji vyprchá. Lancome je jistota na kterou poslední dobou zásím častěji. A její vůně je vážně úžasná. Trochu težší, ale prostě skvělá.

Make-up od Too Faced vydrží věčnost. Nosila jsem ho v létě, objednala jsem ho znovu, jenže… I když je to nejsvětlejší odstín (01 porcelain), je tmavší. Neřekla bych, že je to úplně katastrofa, ale moc se v něm necítím. Takže zase až v létě 😦

Děkuju za přečtení, doufám, že se vám článek líbíl a pokud jste taky nakupovali přes Sephora.cz budu ráda, když se podělíte o to co… mějte se hezky 😀

 

Leave a Reply

